RUN TO YOU
My name is Ain Kamal. I'm 14 years old. For your information, this blog just post about contest and giveaway. Feel free to follow. Btw, this is my other blog -->Embuntahiayam
Tumblr BSKIN September 2013 Giveaway
title: Giveaway by Nouveau Closet .
date: Monday 30 January 2012, 04:25

ASSALAMUALAIKUM

24 Jan 2012-12 Feb 2012

Well , ini giveaway pertama yang aku post dalam belog aku nihhhh ! Hahaa . Ktak lawak -.- Nampak tak banner yang comel melecun cantik dan gojes macam aku tuh ? xD Hahaa . Kperasan . Kalau dah banner nya cantik , hadiah dia mesti cantikkan ? Kcunn . Mari kita cuci cuci mata tengok hadiah diaaa :D Melting~

Hadiah-hadiahnya ialah :

Tempat pertama 
1. Sehelai tshirt brand SEED
2. Beg sponsor by Nouveau Closet

Tempat kedua
1. Sehelai tshirt brand SEED
2. Sehelai Tudung Ekpress Ella ST by Nouveau Closet

Tempat ketiga
1. Sehelai tshirt brand SEED


Haa cun tak cun macam aku ? :p Well , SEED kottt . Siapa tak nak ! >.< Girls nowadays , layan branded jeh kayy . Some of them laa , tak kata semuaa :) Siapa yang pernah shopping dekat Nouveau Closet nih mesti dah ngam dengan diaorang enn enn ? *angkat angkat kening . Siapa yang taktau tuh , meh gua nak bagitau . Nouveau Closet nih menjual barang-barang terpakai . Lalala~ Kjoke . Bhahaa . Jangan amek hati . Kang ada yang kena swing dengan diaorang kang :D K, diaorang nih jual barang laa macam handbag and tudung . Perempuan punya barang laa . Sorry boys , shuhh shuhh :p Yang bestnyaa , handbag and tudung diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..... hmmm.... SPEECHLESSS ! Lawa laa dohh ^^v Tension aku cenggini >.< Nanti next time aku shopping dekat sini laa :D So , siapa yang nak join tuh , sila-sila lah join . Aku tak marah .  Mana laa tau rezeki korang enn enn :)

Saya mengetag -,-
HanisaRahim
HaziqahSaruan
SyaheedaKhairudin
K,wish me luck . Hope ada ong ini tahun :D 


NEWER  |  BACK TO TOP  |  OLDER

This layout was made by Haraa Jeon - Graphic from Camila - Special thanks Flowery.