RUN TO YOU
My name is Ain Kamal. I'm 14 years old. For your information, this blog just post about contest and giveaway. Feel free to follow. Btw, this is my other blog -->Embuntahiayam
Tumblr BSKIN September 2013 Giveaway
title: 1st GA by nurferl : saya seorang penulis bebas dan saya rasa hebat !
date: Friday 3 February 2012, 09:42

ASSALAMUALAIKUM

Tarikh tutup : 15 Feb 2012

*1ST G.A. BY NURFERL: SAYA  SEORANG PENULIS BEBAS DAN SAYA RASA HEBAT !!*
Okay okay jangan excited sangat :D Before saya start membebel in this entry , saya nak bagitau yang saya nak menggunakan 'aku' ye instead of 'saya' . Harap owner contest tak kesah :D Peacee .

Let's the game begin..

  • So , sebab utama laa aku sign in blogger nih kan , sebab aku kena paksaa ! Hahaa k . First blog aku ---> Embuntahiayam . Disebabkan aku ahli kelab Cyber tahun 2011 iaitu pada tahun lepas , cikgu suruh laa kitaorang buat blog , belajar buat blog . Cikgu nak buat pertandingan blog laa kiranya :D Siapa yang taknak buat , takboleh masuk computer lab :3 So , aku terpaksa laa jugak buat memandangkkan aku sangat laa nerd masa tuhhh . Orang lain dang jeh goyang kaki tak buat , aku dok menggelabah post entry setiap minit . Hahaa . Masa first first buat duluuu , beria ar cakap 'Nanti aku dah menang contest blog nih , aku delete laa blog akuu ' *ayat budak bajet memang cenggini :p * Then dah 2 bulan dah aku dok post entry dekat blog akuu . Tiba-tibaaaaaaaa



Eh TERmenang pulokkk . Muehehe . Hoyeh hoyeh . So , bangga ar sikittt :p Lepas dah menang nihh , aku sayang laa pulak blog aku . Followers dah makin ramai , orang pulak dok memuji blog aku . Hahaa . * Sorry , ayat memang bajet habis* .  Aku pun decide taknak buang blog kesayangan aku tuhhh ♥ 

  • Kalau korang stalk or baca blog aku , every single post aku upload gambar kann ? Even gambar tuhh takda kena-mengena pun dengan apa yang aku post tapi kebanyakannya ada relate laa dengan post aku . Aku memang sukaaaaaa sangat buat entry bergambar supaya orang tak bosan baca blog aku , supaya orang tak ngantok tidur menjejeh jejeh air liur depan laptop  sebab fed-up baca blog aku . Lulss~ And through the pictures , orang boleh tahu betapa happynya aku , betapa sedihnya aku , betapa gilanya aku and orang boleh imagine how the situation it was .  Aku memang suka shared gambar-gambar aku . I admit , i'm addict of  pictures .  Watlek watpeace :) *even gambar2 aku semua sakai :3*
  • Aku rasa berblog ini cool sebab through blog , kita boleh kenal ramaaaaaaaaaaaaiiiiiii blogger blogger yang hotsetahhh . Blogger tegar . So , in the same time , kita boleh merapatkan hubungan antara satu sama lain :) And anddddd , last but not least , kita boleh dapat barang-barang free melalui contest dan giveaway yang kita joinnn ! Kaya ye mereka buat contest :) Itu pun kalau menang laa . Muehehee .
Well , that's all saya nak cakap . Saya tahu saya takkan menang punya contest nih sebab contestant2 diaaaaaaa woowoot . Hebak hebak belaka ! Kjust try my luck . Hadiahh diaaa buat orang meleleh airliur depan laptop . Hahaa .Blouse ala-ala korean tuh kak , bila nak pos ? Hahaa . Joke jehh :) *berangan* Harapp dapat menang laa kenn . Aminnn ! Sesiapa yang dah terbeliak bijih mata nak join contest nih sebab aku sebut hadiahnya 'blouse ala-ala korean' tuhh xD , sila kentut depan laptop . Eh ? Salah . Sila picit banner sweet couple diatas ye :p *kau jangan picit jehh , join laa sekali -.-*

Saya tag :-
HANISArahim



NEWER  |  BACK TO TOP  |  OLDER

This layout was made by Haraa Jeon - Graphic from Camila - Special thanks Flowery.