RUN TO YOU
My name is Ain Kamal. I'm 14 years old. For your information, this blog just post about contest and giveaway. Feel free to follow. Btw, this is my other blog -->Embuntahiayam
Tumblr BSKIN September 2013 Giveaway
title: Contest saya kaki drama by Ika & Mazri
date: Saturday 4 February 2012, 12:22

ASSALAMUALAIKUM

Dateline : 9 Feb 2012


Okay ini laa drama yang tengah hottt abad ini :D Why gua suka drama ini ? Sebab drama ini sangattttt sweet macam cerita Nora Elena jugakk :D Ternyata aku memang suka drama sweet T.T Mulamula benci , lepastuh suka sama suka . Mulamula 'AkuKau' lepastuh 'IYou' Mulamula 'babi' lepastuh 'baby' Haaa yang tuh tipu. Hahaa . Lagipun dia punya hero sangatsangatsangat hensemmmmmmmmm woo ! Melting~ Ahaks *ketawa tutup mulut pandang bawah* 

MERLINNNNNNNNN !

Hahaa kay . Aku takpernah miss cerita nihh kay . Dari Merlin season 1 saaaaaaampai laa season 4 :D Aku suka sangatsangat cerita nih sebab Merlin ada magic dan dia seorang servant yang sangatsangat baik , tak berlagak and sometimes funny :D Merlin pun boleh tahan hensem . Well , lebih kepada cute laa actually :) Dia punya king yang hensemmmm >.< Gwen jehh tak cantikk T.T Kay , aku kalau membebel pasal cerita nih sampai aku form5 pun tak habis . Hahaa . So , yang penting gua suka cerita nihh 

To : Owner contestText : Sorry leww kalau terlebih sebab . Excited sangat nih nak join . Hahaa . Btw , saya sudah follow dan like yehh :D
Eh takpayah tag orang laa . Bagus betul ♥ Okay harap ada luck laa . Aminnn !

NEWER  |  BACK TO TOP  |  OLDER

This layout was made by Haraa Jeon - Graphic from Camila - Special thanks Flowery.