RUN TO YOU
My name is Ain Kamal. I'm 14 years old. For your information, this blog just post about contest and giveaway. Feel free to follow. Btw, this is my other blog -->Embuntahiayam
Tumblr BSKIN September 2013 Giveaway
title: "Contest sweet sour friends by Wan Niahix & Nur Ayi'en".
date: Sunday 5 February 2012, 12:40

ASSALAMUALAIKUM
Dateline : 8 Feb 2012 

nota kaki :
Hadiah hanya untuk 3 orang pemenang .
Kami akan memilih cerita paling menarik.
Hadiah akan diupdate dari semasa ke semasa


Before i start membebel , saya nak guna perkataan 'aku' instead of 'saya/kita' Harap owner contest tak kesah :D
Kfine . Straight to the titik . Okay nama kawan i yang bajet hott tuhh xD 
Ini Haziqah

Ini Anies Sofea

Klets the game beginnn !

Harituh kitaorang stay petang dekat sekolah . Lepak dekat kelas aku konon nak study :3 Kbetullah tuh study Sejarah kejap kenn . Biasa laa perempuan . Gossip lebihh :D Dok hoyeh hoyeh ar nih gossip kan tiba tibaaaaaaaaa *jeng jeng jeng* Cikgu Amir Yusoh datangggggg ! Kdescribe dia sekejap . Berkaca mata dan berbadan saiz paling besar . Kfine . Masa tuh , aku taktau pulak yang cikgu tuh garang nak mampos . 
Cikgu A : Awak buat apa dekat sini ?
Itu first question yang cikgu tanya . K aku dah takut . Cikgu mulamula tanya Haziqah . Haziqah diam . Nak tau Ziqah buat apa ? Dia dengan selamba dan bodohnya melangkah masuk dalam kelas berpaling muka dengan cikgu , bajet macam sekolah tuh bapak dia punya . Hahaa . Then , dengan confidentnya aku pergi ikut dia masuk kelas jugak . Anies punnnn xD Bhahaa . Thennnn


Cikgu A : Awak bertiga keluar siniiii ! *Intonasi biar betul sikit ye*
Kami pun keluar dari kelas dengan muka innocence . Eh pelajar contoh memang cenggini ea ? Kuajoqq ! Hahaa

Cikgu A : Saya tanya awak elokelok , awak boleh selamba jeh masuk kelas ? Biadap ea awak !
Diam . Sentap . Memandangkan accident dekat luar kelas , tingkat paling atas , dari kantin dah boleh nampak dengan jelas kitaorang kena marah . Dengan suara lantang Cikgu Amir macamlah kitaorang nih dekat tingkat 1 dia dekat tingkat 4 . Padahal dekat depan dia jehh -.- K lagi menarik perhatian student dekat bawah yang tengah makan tengok atas . Ohh malunyaaa ! *tutup muka .

Cikgu A : Awak kelas mana ?!
Haziqah : 1 UKM *suara perlahan macam main bisik2 -..-
Cikgu A : Apaaaa !? 
Haziqah : 1 UKM
Aku & Anies : 1 UTM
Cikgu A : Haa lain kali cakap kuat sikit . 

Yang paling tak boleh bla , anies boleh pulak 'berpeluk tubuh' . Eh kau tau tak berpeluk tubuh tuh apa ? :D Bukan bersetubuh tau . Hahaaa . Tau kann . Klawak . Hahahaa . Sukahati dia jehh .


Cikgu A : Macam nih budak kelas RK ? Biadap dengan cikgu . Koajaq ea awak ! Lagilagi awak !*sharp point betul2 dekat Haziqah*

Haziqah sentap . Tengok dekat bawah . Ktutup muka . Jatuh maruah gua cenggini xD Hahaa . Then cikgu tuh membebel laa kenn dekat kitaorang . Haihh , rasa macam nak cabut jeh telinga aku nehh letak tepi dulu . Hahaa .  Then, Cikgu Amir pun bla dari situ . Pehhhh seramnihh . Malu kott -.-' Mengharapkan kegembiraan tragedi pula yang mendatang . Bhahaa . *ayatbmdapatA+ . Kalau laa aku tau cikgu tuh garang , dah lama aku tabik depan cikgu tuh . Now , harihari kena jumpa dia sebab sekarang dah sekolah petang :/ Bila terserempak dengan dia jeh terus lari bebbbbb ! Hahaa . Budak petang semua takut dengan dia :D


K itu laa cerita sour aku dengan kawan aku . Well , experience is the best teacher kann . Aku lupa pulak yang entry nih untuk join contest . Luls~ Sorry jika terkasar bahasa :) Enjoy and harap boleh menang :D 

      We are friends and i do like to pass the day with you in serious and inconsequential chatter . I wouldn't mind washing up beside you , dusting beside you , reading the back half of the paper while you read the front . We are friends and i would miss you , do miss you and think of you very often  ♥   

NEWER  |  BACK TO TOP  |  OLDER

This layout was made by Haraa Jeon - Graphic from Camila - Special thanks Flowery.